Susisiekite su mumis:
+370 5 2105044
info@protraining.lt

ITIL® Service Operation

ITIL_SO
Klausytojų vertinimas

Trukmė: 3 dienos
Kaina:
1 500 € (+ PVM 21%)

Apie mokymus:

Plačiau apie ITIL

ITIL Service Operation mokymai yra Intermediate lygio Lifecycle krypties modulis. Išlaikę egzaminą dalyviai įgyja sertifikaciją, o gautų kreditų kiekis įskaičiuojamas siekiant įgyti ITIL Expert sertifikaciją.
Šie mokymai ir sertifikacija skirta specialistams, kurių darbas IT aplinkoje reikalauja išsamaus supratimo apie procesus, funkcijas ir veiklas susijusias su Service Operation (paslaugų vykdymo) sritimi ITIL paslaugų gyvavimo cikle.
ITIL Service Operation egzaminas yra laikomas paskutinę mokymų dieną.

Mokymai skirti:

Mokymai skirti vadovams, kontrolės specialistams, komandų vadovams, planuotojams, IT konsultantams, IT audito/saugumo vadovams ir pan.

Mokymai taip pat yra naudingi:

• Specialistams, kurie nori įgyti išsamų supratimą apie ITIL paslaugų valdymą ITIL gyvavimo cikle ir jų vykdymą siekiant pagerinti IT paslaugų tiekimo kokybę organizacijoje
• IT specialistams, dirbantiems arba besiruošiantiems dirbti paslaugų valdymo srityje, kurioje būtinos žinios apie sąvokas, procesus, funkcijas bei vykstančias veiklas
• Asmenims, siekiantiems ITIL Expert arba ITIL Master sertifikacijos

Dėstytojas: Neil Mars


Reikalavimai:

Norintys dalyvauti mokymuose ir po jų laikyti egzaminą sertifikacijai įgyti turi būti išklausę ITIL Foundation lygio mokymus bei įgiję sertifikaciją.

Daugiau:

ITIL Service Operation egzaminas yra laikomas paskutinę mokymų dieną. Į mokymų kainą egzaminas yra įskaičiuotas.
Egzamino formatas: uždari klausimai paremti atvejo tyrimo užduotimis.
Klausimų kiekis: 8
Praeinamasis balas: 28/40 arba 70%
Trukmė: Standartiškai būna 90 min. Atvejais, kai anglų kalba nėra gimtoji, skiriama 120 minučių bei leidžiama naudotis žodynu.

Mokymų temos:

• Introduction to Service Operation
• Service Operations Principals
• Service Operation Processes
• Common Service Operation Activities
• Organizing Service Operation: Functions
• Technology Considerations
• Implementation Considerations
• Challenges, Critical Success Factors and Risks

Daugiau:

Aprašymas anglų kalba 

Who Will Benefit?

This course is aimed at individuals who have attained the ITIL® Foundation certificate in Service Management (either v3 Foundation or v1/v2 Foundation plus Bridge) and who wish to advance to higher level ITIL® certifications.  It will give delegates a detailed understanding of the ITIL® Service Operation phase of the ITIL® core lifecycle and how it may be implemented to enhance the quality of IT service provision within an organisation. Individuals who may find this course of interest include IT professionals working within or about to enter a Service Operation environment and requiring a detailed understanding of the processes, functions and activities involved, as well as those who are seeking the ITIL® Expert qualification in IT Service Management.

Examination:

Eight complex multiple-choice questions (multi-part, scenario-based, gradient-scoring), closed book

90 minutes

70% pass mark (28/40) 

Pre-Requisite:

Candidates wishing to be trained and examined for this qualification must already hold the ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management which must be presented as documentary evidence to gain admission. Candidates who hold the following ITIL®qualifications are also eligible, and similar evidence will be required:

Earlier ITIL® (v2) Foundation plus Foundation Bridge.

ITIL® Expert Certificate in IT Service Management (achieved via Service Manager or Practitioner bridging routes). 

Courseware:

Delegates will receive a comprehensive pre-course preparation pack and detailed course slides and notes. Delegates will also receive a copy of FGI's ITIL® Intermediate Certificate in Service Operation courseware.

 


Susiję kursai

3 dienos ITIL® Service Transition 1 275 € (+ PVM 21%)
3 dienos ITIL® Service Strategy 1 500 € (+ PVM 21%)